Saturday, November 22, 2008

last winter....

pejam celik pejam celik da tahun ke6 kitorg main salji... ni tahun terakhir... huhuhu... bila la pulak leh main salji????.. kalu kaya tak pe la.. leh la g bercuti kat luar negara... huuhu.. kalu cam kitorg ni main kat genting je la kot... ape nama tmpt tu?? snow world kot.. hmm...
masa 1st year lu.. masa first time tgk salji rasa epyyyyy gilerrr... heheh... slama ni ingatkan bentuk salji tu cam ais ABC tu... rupanye mmg ada bentuk.. cam slalu tunjuk dalam citer katun tu... bentuk bintang ke ape ntah.. heheh...
kalu nak tahu, sepanjang duk sini n walaupun da masuk kali ke 6 winter, baru skali je kitorg main snowboarding or skiing .. heheh... insyaAllah tahun ni kitorg g main.. last time tu... huhuhu... cukup la kan... 1st year skali n last year skali... hehehe...
da sejuk2 camni, mmg rasa malas nak wat pape.. rasa nak tdo n makan je.. hehe... aaaaaaaa.... mati la... kalu budak laki tak pe.. diorg time winter akan turun berat badan.. biasa la bakar lemak.. tp tuk sesetengah budak pompuan termasuk aku.. akan naik berat badan.. badan tambah lemak tuk bekalkan haba.. huhuuhu... mane aci... abis bila aku nak kurus???... huhuhu... da la tahun depan da nak balik... nnt tak sempat nak kurus camne???... tak nak la org msia tgk aku gemuk... huhuhuh... arap2 la tak naik berat.. huhu...
kalu cakap pasal winter, aku mesti trpk pasal JATUH.. aaaaaaa.. tak nak... time winter jalan2 mesti licin.. susah nak gerak.. kena hati2.. nnt jatuh.. satu rasa sakit n lg satu maluuu.... nnt org lain tgk... huhuhu.. stakat ni penah la 2 3 kali aku tergelincir... aaaaaa... tak suka...
aku tak de bnyk baju or jaket winter... ada 2 3 camtu je... dulu masa 1st time datang sini mmg la aku ada beli bnyk.. tp dalam bnyk2 tu 1 je la yg beli dari msia... tp skrg da tak de... ari tu aku da kasi derma sume baju yg tak nak.. nak simpan pun bukannye aku nak pakai or wat balik msia.. berat.. heehhe.. baik kasi derma je.. hehe.. ari ape ntah,, kitorg g jalan manesh.. masa kat kedai new yorkers ada la satu sweater ni murah giler... 399 rub.. baju tu panjang sket,. aku tak penah ada sweater camtu... alang2 da murah tu aku beli la... heheh... tgk dalam gmbr tu.. yg warna merah kat dalam tu... tp leh nampak la sbb dia panjang.. heheh...
kat sini aku nak bgtau,, tuk budak2 msia yg nak datang study kat sini.. baik tak yah la beli bj winter kat msia.. datang sini baru beli... lg bnyk choises.. kalu time sale, lg murah dr msia... n bj kat sini mesti la da mengikut suhu sini... hehe... mmg sesuai la... tp kalu nak beli gak kat msia.. beli satu je.. tak yah bawak bnyk2... baik sumbat beg tu ngan makanan... maggi ke... heheh...

ni la bentuk salji... mmg betul... tak caya tgk betul2 kalu ada yg melekat kat baju..







No comments: