Tuesday, November 4, 2008

pelanggan pertama...

sarah adalah pelanggan pertama kek kitorg.. heheheheh... time kasih sbb sudi beli.. hehe..td da g anta kat bilik dia.. korang nak tgk kek tu???

tgh sejukkan... baru kuar oven..

lapisan coklat...

hasilnye... ni la yang dijual...

10 comments:

shazwani adnan said...

salam.

kak Oyun, kek tu sangat sedap.. semua kerumun kek tu tadi. Fuuhh.. Thumbs up untuk akak dan kek tu!

SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...

hehehe... ala.. korang wat lg sedap... resipi kek ni la resipi pertama yg penah cuba.. selama ni tak penah wat kek coklat sbb org lain sume da tau wat... hehehehe... time kasih puji... hehehe.. lain kali jgn lupa bele.. hehehe

Sarah Mohd Shukor said...

waa.. auyun sebut nama sy kat sini. huhu. sgt sedap auyun. tu sbb sy nak sgt order kt awk. sy sibuk skrg. mana sempat nak buat2 kek ni. tambah plak, sy ni mg hantu bab2 kek ni. nanti sy nak order lg okeh! serius sgt best. sy dh promote ke org dh kek awk ni ;)

SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...

time kasih sarah tolong promote.. hehehe..

LynnDa @ PeNg said...

wow....bisnes sudah berjaya...
nampak pun sedap...lepas nih akak kiter leh bukak bakery kt malaysia laa...

jatbee said...

dah la cepat, less thn hour..aku tgk tgh mix, lpas tu aku kluar jap..tgk2 siap daa.a..cepat gile..lpas tu sedap babas nye la...ke ko letak serbuk kari babas dlm tu oyun??? hahhahaa anyway kipidapdegudkek..congrats2

Farha said...

nmpk sgt sedapp.. :)
brp hrg utk 1 slice?
blh hanta melalui pos lju? ;p juzkidding!

sleepyhead said...

salam.

wahhh.. sedapnyer kek. rs tingin nk mkn la pulak. cmner nk beli? jauhnyer.. hehehe

SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...

kat msia kan belambak2 kedai jual kek coklat n macam2 kek lg... waaaa. bestnye kat msia...

Posto said...

weih semua.. beli tau! sedap giler kot kek xD