Monday, October 27, 2008

delegation MMC talk prog...

on 21st Oct ari tu.. kitorg sume ada talk ngan MMC delegations kat embassy.. ikut plannye, sepatutnye start kul 5 petang.. tp diorg sampai lambat, lbey kurang kul 7 malam kot.. jam la... aku da marah2 da masa tu... tak suka la org besar2 ni.. tau la diorg VIP.. tp kena la tepati janji n masa gak.. hish... sepatutnye secara adatnye, kalu ada prog talk ni kita akan talk lu baru makan, tp ni sbb diorg lambat sgt terpaksa la makan lu baru talk.. camm biasa ah.. kalu da makan tu.. nasik naik ke kpale ah lepas tu.. hehehe... ngantuk... that day, aku krin krun sume puasa.. kitorang berbuka makan kek je.. kek tu bawak sbb takut tak smpt berbuka..
tgk la gmbr2 ni..








3 comments:

jatbee said...

k auyun, aku janji kalo aku jd tan sri nnt aku xdtg lewat punye..sure aku dtg awl..haha

SyaHRul FaIZ & NuR AuyUN said...

bagus la.. jgn cakap je... tp betul ape.. nnt wat org marah je..

amir said...

Betul2~! kat nizhny pun diorg dtg lewat 1 jam. hampeh tol.