Saturday, October 18, 2008

makan berkhasiat..

smlm tuk berbuka puasa, kitorg makan simple je.. makan kebab.. ye ke??? ntah la.. kitorg goreng ayam n filet ikan ... then sumbat dalam roti pita ngan salat timun n tomato.. yhen letak sos n mayo.. sedap.. hehehe... kenyang la jugak.. kan b4 ni asyik cakap makan bnd sama.,, so ubah selera lak.. tp pg td da lapar.. biasa la.. perut org msia.. mmg tak lengkap kalu tak makan nasi..
nasib baik petang td ada open house kat umah kak yan.. bnyk kitorg makan.. dah la dapat main ngan budak2 kecik (adam n baby damia).. hehehe.. tp jeles.. sume budak suka kat faiz.. huhuhuhu.. td kitorg tgk blog kak tina.. rupanye nama damia tu NUR ORKED DAMIA.. cantiknye nama tu...
ni b4 sumbat dalam roti pita..

tadaaaa... da masuk da.. tak letak sos je lg...

ni gambr2 masa kat umah kak yan petang td...

me damia faiz n datuk glid.. hehehe

faiz n damia.. leh jd bapak dak???? hehehe..

nnt tmbh lg gmbr lain.. tak amik lg kat kamera org lain.. (kamera ijat je).. hehe..


1 comment:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

eloww..(adeh..sowi ur chatbox tak boley tgk la kat sini..taip sini je la ek)..:P
hehe..meceh gak coz kowank sudi dtg umah..hehe..adam ckp,nnt dtg2 la lgi..:P..